یک مترجم

نظرات اینجانب در خصوص موضوعات مختلف

یک مترجم

نظرات اینجانب در خصوص موضوعات مختلف

  • ۰
  • ۰

اگر به مبحث خواندن در زمینه یادگیری زبان انگلیسی علاقمند بوده باشید احتمالا تا به الان نام کتاب های Read This را شنیده باشید و یا حتی احتمالان آن را نیز مطالعه کرده باشید. مجموعه Read This شامل چهار سطح می باشد که سومین سطح آن کتاب Read This 2 است و می تواند برای آن دسته از زبان آموزانی که سطح زبان آنها حداقل متوسط می باشد مناسب باشد.

کتاب Read This 2 در واقع برای تقویت مهارت Reading یا همان مهارت درک مطلب زبان آموزان مناسب است. در کتاب رید دیس 2 و در هر درس یک متن برای خواندن وجود دارد که از این لحاظ که دارای موضوعات جالبی هستند می توانند مخاطبان را حتی بیشتر به به خود جلب کنند. بعد از اینکه یک زبان آموز متن درسی را مطالعه می کند سپس باید تمریناتی که در ادامه آمده اند را انجام دهد. تمرینات هم در زمینه تقویت مهارت درک مطلب زبان آموزان طراحی شده اند. قطعا زبان آموزانی که روی هر چهارت کتاب مجموعه Read This کار می کنند در انتهای کار می توانند اینکه مهارت Reading آنها به نحو قابل توجهی تقویت شده است را کاملا احساس کنند. کتاب Read This 2 مثل سایر سطوح محموعه شامل کتاب اصلی و فایل های صوتی آن می باشد.

به این دلیل که متن های دروس ممکن است گاهی اوقات برای زبان آموزان مشکل شوند ممکن است زبان آموزان به ترجمه فارسی متن ها هم نیاز پیدا کنند. ترجمه فارسی Read This 2 را می توانید در وب جستجو کنید. چند سایت وجود دارد که ترجمه فارسی این کتاب را ارائه کرده اند. پیشنهاد می شود مگر در زمانی که واقعا نیاز داشته باشید از ترجمه فارسی کتاب Read This 2 استفاده نکنید.

  • ۹۸/۰۱/۲۳
  • مهرداد مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی