یک مترجم

نظرات اینجانب در خصوص موضوعات مختلف

یک مترجم

نظرات اینجانب در خصوص موضوعات مختلف

  • ۰
  • ۰

در پست قبلی به توضیحات تکمیلی کتاب Read This 2 پرداختیم. در این پست به چهارمین و آخرین کتاب از مجموعه Read This 3 آشنا خواهیم شد. کتاب Read This 3 مثل سایر کتاب های مجموعه برای تقویت مهارت خواندن یا Reading زبان آموزان منتشر شده است. این کتاب دارای 5 یونیت یا Unit می باشد و در هر یونیت سه متن وجود دارد. برای هر متن برای اینکه میزان درک افراد از متن خوانده شده سنجیده شود یک سری تمرین هایی ارائه شده است که اگر زبان آموزان متن را بخوبی خوانده و سپس آن تمرین ها را انجام دهند می توانند مهارت reading آنها را به نحو قابل توچهی افزایش دهد. این نکته هم قابل ذکر است که هر یونیت حول و حوش موضوع خاصی است. 

این سطح از مجموعه Read This نیز شامل کتاب اصلی و فایل های صوتی آن است که فایل های صوتی در حقیقت نسخه صوتی متن هاست که این خود نیز می تواند مهارت شنیدن یا Listening زبان آموزان را هم تقویت کند. در پایان کتاب شما می توانید لیستی از لغات مهم را بر حسب حروف الفبا نیز مشاهده نمایید.

این سوال نیز ممکن است در ذهن شما باشد که ایا می توان از ترجمه متن های کتاب نیز استفاده کرد؟ یا آیا استفاده از ترجمه فارسی Read This 3 نیز می تواند مفید باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر شما در جایی از متن یونیتی به مشکل جدی در خصوص فهمیدن آن برخورد کرده باشید بررسی ترجمه فارسی آن بخش از متن می توان مفید باشد. در غیر اینصورت استفاده از ترجمه فارسی کتاب Read This 3 نه تنها نمی تواند خیلی برای شما مفید باشد، بلکه می تواند تا حدی سرعت پیشرفت شما را نیز کند کند. پیشنهاد می شود به صورت خیلی محدود و در صورت نیاز از ترجمه استفاده کنید. ترجمه فارسی این کتاب نیز در سطج اینترنت قابل دسترس است.

  • ۹۸/۰۱/۲۴
  • مهرداد مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی