یک مترجم

نظرات اینجانب در خصوص موضوعات مختلف

یک مترجم

نظرات اینجانب در خصوص موضوعات مختلف

  • ۰
  • ۰

کتاب Read This Intro

کتاب رید دیس

کتاب Read This Intro اولین سطح از مجموعه چهار سطجی Read This است و سطح دشواری آن نیز نسبت به سایر کتاب های این مجموعه نیز طبیعتا پایین تر است. این کتاب دارای 5 فصل می باشد و هر فصل دارای 3 متن است. در ادامه هر متن برای سنجیدن مهارت درک مطلب مخاطبان، در کتاب تمرینات و فعالیت هایی در خصوص آن متن نیز ارائه شده است. هر متن در مورد موضوع خاصی است. محتوای هر متن سعی شده است شامل اطلاعات جالبی باشد که مخاطبان به خواندن آن و انجام تمرینات مرتبط علاقمند شوند. این کتاب برای افرادی که می خواهند خود را برای آزمون های بین المللی مثل آیلتس و یا تافل آماده کنند می تواند نقطه شروع تمرینی خوبی باشد.
زبان آموزانی که تمایل دارند علاوه بر خواندن خود متن ها، به متن آنها نیز گوش کنند می توانند از فایل های صوتی متن ها استفاده کنند که این خود می تواند گوش آنها را بیشتر به صوت زبان انگلیسی عادت دهد. کتاب Read This Intro توسط انتشارات کمبریج که یکی از شناخته شده ترین انتشارات جهان و متعلق به دانشگاه کمبریج است به رشته تحریر درآمده است. پیشنهاد داریم که روی این کتاب از ابتدا تا انتها کار کنید که بتوانید تا حد ممکن مهارت Reading خودتان را بهبود بخشید.

 
  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • مهرداد مرادی

نظرات (۱)

  • Chinese Gadget Geek Review
  • I ljke the valuable information you provide in your articles.
    I'll bookmark your blog andd ccheck again here regularly.

    I'm quite certain I'll learn many new stuff rkght here!
    Best of luck for thhe next!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی